MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Dlaczego warto z nami współpracować?

- prowadzimy szkolenia otwarte, zamknięte na terenie całego kraju

- szkolenia prowadzą tylko najlepsi trenerzy – praktycy z wieloletnim doświadczeniem

- jesteśmy elastyczni wobec Państwa oczekiwań programowych

- dostosowujemy się do Państwa oczekiwań: miejsca, czasu przeprowadzenia szkolenia (szkolenia zamknięte szyte według potrzeb Klienta)

- badamy potrzeby Uczestników

- otrzymujecie Państwo podczas szkolenia materiały szkoleniowe w wersji papierowej

- podczas szkolenia zapraszamy na lunch, przerwy z pyszną kawą lub herbatą oraz słodką przekąską

- posiadamy bogate referencje

- działamy na rynku szkoleń od 2008 roku

- przeprowadzamy również szkolenia indywidualne

- najważniejsza jest dla nas Państwa zadowolenie w pozyskiwaniu wiedzy, dlatego też szkolenia prowadzone są w małych grupach co wływa na wysoką jakość doskonalenia Uczestników

- posiadamy wpis WUP Poznań (RIS)

Szkolenie trwa – 16 godzin dydaktycznych

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.

Uwaga promocja:

zgłoś 2 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis

zgłoś 4 osoby - dodatkowe 2 osoby gratis

Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl

Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej

M | +48 600 433 371 / tel.+ 48 61 2828766

E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia


Cel szkolenia

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instrukcji kancelaryjnej, zadań w pracy biurowej, rodzaje korespondencji i wiele innych zagadnień - opisanych w programie.


Grupa docelowa

Grupa docelowa:

- osoby pracujące lub chcące pracować w recepcji, sekretariacie, kancelarii, biurze podawczym

- sekretarki, asystentki,

- osoby pracujące lub chcące pracować w dziale obsługi klienta, pracujące w biurach,

- osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci

- pracownicy przedsiębiorstw, zmieniające stanowiska pracy, pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie pracy w biurze, sekretariacie, kancelarii

- osoby chcące poprawić umiejętności osobiste

Program

Program szkolenia

1. Organizacja pracy biurowej:

- charakterystyka pracy biurowej - zadania

- organizacja pracy w sekretariacie, biurze, kancelarii

- współpraca z szefem

- zadania sekretariatów, kancelarii, biur

- przyjmowanie interesantów

- rodzaje dokumentacji - podział

- obieg dokumentów

- system kancelaryjny: dziennikowy i bezdziennikowy

- zasady przyjmowania i wysyłania korespondencji

- przechowywanie akt

- ergonomia w biurze

2. Pozostałe elementy w zarządzaniu biurem

- instrukcja kancelaryjna

- środki techniczne pracy biurowej

- sporządzanie protokołów, sprawozdań i notatek służbowych

- zebranie jako forma wymiany informacji



Certyfikaty

tak, imienne zaświadczenie

Prowadzący

Pani IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich
o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Ukończyła studia podyplomowe: posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie: oligofrenopedagogikii - nauczania osób niepełnosprawnych. Ukończyła studia podyplomowe menedżerskie w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu  w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Posiada certyfikat trenera VCC
z zakresu technik sprzedaży. Ukończyła szkolenie, zdała szkolenie
i posiada certyfikat auditora wewnętrzych systemów zarządzania bezpieczeństwem 
i higieną pracy wg norm PN-N 18001:2004 i PN-N 18011:2006.W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza. Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów. 

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy 

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Telemarketing

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

Negocjacje i metody wywierania wpływu

Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi

Profesjonalne prezentacje

Skuteczny menedżer

Zarządzanie wizerunkiem firmy

Skuteczna komunikacja interpersonalna

Informacje organizacyjne

ZGŁOSZENIA:

M | +48 600 433 371 / tel./+ 48 61 2828766

E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl 

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia

Terminarz szkolenia

  • 2025-01-16 do 2025-01-17 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2025-01-24 do 2025-01-25 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2025-01-27 do 2025-01-28 - Internet, Internet | Ulica online

Pozostałe szkolenia Organizatora

Informacje podstawowe

Czas trwania: 2 dni

Cena: 1980 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska